OSF WESTERN BALKANS ALUMNI NETWORK!

WE ARE THRILLED TO INTRODUCE THE OSF WESTERN BALKANS ALUMNI NETWORK! 

 

Exciting News!

Celebrating 30 years of transformative impact, the #OpenSocietyFoundations has cultivated a global family of change-makers dedicated to fostering connections, friendships, and a shared commitment to societal openness and values.  

 

Više >>

Full Agenda of #CSFTirana2023 | “Unlocking Progress: The European Future of the Western Balkans”

 

Full Agenda of #CSFTirana2023 | “Unlocking Progress: The European Future of the Western Balkans”

 

Više >>

OPEN SOCIETY FOUNDATIONS IN WESTERN BALKANS

 OUR WORK IN WESTERN BALKANS

 

Više >>

Romi stipendije

 Stipendiranje učenika romske nacionalnosti

 

Većina romske djece i mladih nije u mogućnosti pohađati nastavu u srednjim školama i na fakultetima radi teških ekonomsko-socijalnih uslova koji onemogućavaju izdvajanje neophodnih novčanih sredstava za udžbenike, školski pribor, sportsku opremu i druge potrebe.

 

Fond otvoreno društvo BiH kontinuirano investira u program podrške učenicima i studentima romske nacionalnosti još od 2005. godine. Realizacijom ovog programa želi se postići što veće učešće učenika romske nacionalnosti u obrazovnom procesu kako bi se oformila nova generacija mladih, obrazovanih, aktivnih i socijalno uključenih Roma.

 

Ukupno je, u dosadašnjem periodu realizacije projekta, djeci i mladim romske manjine dodijeljeno 1.381 stipendija. Važan je podatak da su u odnosu naukupan broj korisnika stipendije od školske 2005/06. godine, mlade Romkinje zastupljene sa 49 %.

Inkluzivno obrazovanje

Zalažemo se za osiguranje uvjeta za ravnopravan pristup kvalitetnom obrazovanju sve djece i razvoj inkluzivnog obrazovnog sistema koji će doprinijeti boljoj povezanosti različitih socijalnih skupina unutar bosanskohercegovačkog društva.

Ovaj website koristi kolačiće!

Ovaj Website koristi kolačiće i prikuplja informacije o posjetiocima. Klikom na dugme OK potvrđujete da se slažete s Uslovima korištenja i Izjavom o privatnosti.

Više >